Thursday 27 December 2018

COACHELLA 2018 🎵

Harry Potter fangirlü olduğumu Universal Studios'u gezdiğim videoda görmüştünüz. Bu videoda da başta Eminem olmak üzere fanı olduğum kişilerin konserlerindeki mutluluğumu benimle yaşayabilirsiniz. Sevdiklerimle geçirdiğim Coachella 2018 muhteşemdi. Umarım 2019'da da gidebilirim. 💛

COACHELLA 2017! ABONE olmayı unutmayın👉 ve hazır giyim markam Bana 👉 MAKYAJIMI YENİDEN YAPMAYA ÇALIŞTIM! | İLK VİDEOLARIMI İZLİYORUM Eminem, Dr. Dre, Beyonce ve daha birçoğuyla 2018 Coachella benim için muhteşemdi. Umarım 2019'da da gidebilirim.

📬 Bana Mektup Yazın!

Eski Büyükdere Cd. Silahtar Sokak

No:9 Yaba Plaza 2, 34416 Kağıthane/İstanbul

Vlog Kanalım Days: fırçaları satın almak için size özel %10 İndirim Kodu: DUYGU10 Ekipman:

Sony A7RII & 55 mm F1.8 ZA lens

Final Cut Pro X

✉️ PR ve işbirlikleri için: management@likepublic.com

Bu video sponsorlu değildir.

No comments:

Post a Comment